امکان تحصیل ۱۳۰۰ دانشجوی پزشکی و پیراپزشکی در فراجا-راهبرد معاصر

امکان تحصیل ۱۳۰۰ دانشجوی پزشکی و پیراپزشکی در فراجا

معاون بهداد فراجا گفت: طی رایزنی‌های صورت گرفته با وزارت بهداشت و سازمان سنجش آموزش کشور، با ایجاد سهمیه فراجا در کنکور سراسری سال ۱۴۰۳، بیش از یک هزار و ۳۰۰ نیروی جدید در رشته‌های مختلف پزشکی و پیراپزشکی در آینده به ساختار بهداشت و درمان فراجا ملحق می‌شوند.
تاریخ انتشار: ۱۷:۴۰ - ۱۱ شهريور ۱۴۰۳ - 2024 September 01
کد خبر: ۲۵۶۰۸۵

به گزارش راهبرد معاصر؛ سرهنگ یعقوب منصوری در این‌باره گفت: پیرو دستور معاون محترم هماهنگ کننده فراجا برای تامین نیروی کادر بهداشتی درمانی و نهادینه سازی طرح انطباق در کلیه مراکز درمانی تابعه، رایزنی‌های لازم و مستمر با وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی و سازمان سنجش و آموزش کشور به منظور اخذ سهمیه برای فرماندهی انتظامی در کنکور سراسری سال ۱۴۰۳ در دستور کار معاونت بهداد فراجا قرار گرفت.

وی ادامه داد: خوشبختانه با لحاظ شدن سهمیه فراجا در دفترچه کنکور سراسری سال ۱۴۰۳، تعداد ۶۹۶ نفر در رشته‌های دکترای حرفه‌ای پزشکی، دندانپزشکی و داروسازی در آینده در ساختار بهداشت و درمان فراجا جذب و بکارگیری می‌شوند. همچنین تعداد ۶۷۶ نفر در مقطع کارشناسی ۱۱ رشته شامل پرستاری، بینایی‌سنجی، تکنولوژی پرتوشناسی، تکنولوژی اتاق عمل، ساخت پروتز‌های دندانی، شنوایی شناسی، بهداشت عمومی، علوم آزمایشگاهی، فوریت‌های پزشکی، هوشبری، فیزیوتراپی در دو گروه زن و مرد در دانشگاه‌های علوم پزشکی ۳۱ استان از سراسر کشور از طریق سهمیه فراجا در کنکور سراسری سال ۱۴۰۳ پذیرش خواهند شد.

منصوری خاطرنشان کرد: در فرآیند جذب پذیرفته شدگان کنکور سراسری در رشته‌های مذکور، فرزندان خانواده‌ای محترم فراجا در اولویت استخدام در فراجا قرار خواهند گرفت. / ایسنا

مطالب مرتبط
ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار